Na spotkaniu zjawiło się wielu przedsiębiorców z Radomia i regionu. Jak wyjaśniła Anna Słopiecka z Brand Elite, celem projektu jest edukacja z zakresu budowania marki oraz promowanie „Sensownych marek”. - W drodze na nasz biegun spotykamy niezwykłych ludzi, którzy odnaleźli swój sens i tworzą czytelne marki oparte na pasji i głębokich wartościach. Dzielą się z nami wiedzą i doświadczeniem jaką drogę przebyli w podróży na swój własny biegun - tłumaczyła ideę spotkań, Anna Słopiecka. Dochód z imprezy zasili konto fundacji „Dobry Duszek”, której prezesem jest Małgorzata Patynowska. Przeznaczony zostanie na akcję dożywiania dzieci.
Wydarzenie składało się z dwóch paneli. W pierwszym Joanna Heidtman – psycholog i socjolog, trener biznesu, doradca, coach, wykładowca akademicki przedstawiła bardzo ciekawą prezentację pt. „Sensotwórczość, czyli o kapitalnych firmach tworzących wartość". Następnie Marek Kamiński – polski polarnik, podróżnik, przedsiębiorca, zdobywca obu biegunów Ziemi opowiedział o swym projekcie „NoTrace Expedition - człowiek w poszukiwaniu sensu”.
Podczas swojego wystąpienia Marek Kamiński opowiedział o swych bogatych doświadczeniach, o stworzeniu Metody Biegun. – To jest sztuka osiągania celów w każdym obszarze życia - zarówno osobistego, jak i zawodowego. Pomaga ona sformułować, a potem osiągnąć swój biegun, czyli największe marzenie, pragnienie, cel – wyjaśniał marek Kamiński. Była to bardzo interesująca i inspirująca prelekcja.
Obecni mieli też możliwość wysłuchania piosenek w wykonaniu Klaudii Kowalik, radomianki, wokalistki jazzowa i skrzypaczki, a także zapoznania się z ofertą sponsorów wydarzenia. Mogli wziąć też udział w konkursie, w którym do wygrania były nagrody ufundowane przez tych sponsorów: Nefretete Day Spa, IPlanet, Fibaro, Toyota Romanowscy, Carzoni, Artystyczne Szycie Firan, Agencja Kreatywna Noble Brand, Kancelaria Adwokacka. Patronat nad wydarzeniem objęła Radomska Loża BCC, zaś patronat honorowy prezydent Radomia, Radosław Witkowski. Radom24.pl sprawował patronat mediany.