"Zarząd Polskiej Spółki Gazownictwa podejmuje niezbędne działania, mające na celu zapewnienie ponad 11 tysiącom pracowników PSG bezpieczeństwa, przy jednoczesnym zachowaniu ciągłości działalności spółki. Bezpieczeństwo pracowników jest gwarancją zachowania stabilności dostaw gazu do naszych odbiorców, dlatego spółka ograniczyła funkcjonowanie Miejsc Obsługi Klienta i wstęp do budynków gazowni i placówek gazowniczych.
Miejsca Obsługi Klienta, podlegające Oddziałowi Zakładowi Gazowniczemu w Warszawie pracują w następujący sposób:
MOK w miejscowościach:
- ul. Równoległa 4a, 02-235 Warszawa
nie będą przyjmować bezpośrednio interesantów, jednak zapewniły klientom możliwość składania dokumentów w specjalnych skrzynkach podawczych umieszczonych przed lokalem.
MOK-i w miejscowościach, m.in.:
- ul. Stegny, 05-640 Mogielnica
- ul. Słowackiego 17A, 26-670 Pionki
- ul. Gazowa 11/13, 26-600 Radom
nie będą przyjmować bezpośrednio interesantów.
Zachęcamy również klientów do kontaktu telefonicznego lub też poprzez naszą stronę internetową.
PSG zapewniła ciągłość dyżurów we wszystkich kluczowych jednostkach, m.in. w Centralnej Dyspozycja Gazu i Pogotowiu Gazowym. Specjalnie powołany zespół na bieżąco monitoruje i wdraża kolejne procedury w celu zapewnienia bezpieczeństwa energetycznego Polski.
Polska Spółka Gazownictwa jest największym w Europie operatorem systemu dystrybucyjnego gazu. Każdego roku dostarcza mieszkańcom Polski niemal 12 miliardów metrów sześciennych gazu ziemnego."