- Zapraszamy do czterech stałych punktów, a także punktów mobilnych, które w przyszłym tygodniu będą urządzane w galeriach handlowych. Wszystkich, którzy przygotowują projekty zachęcamy też do skorzystania z portalu mapowego, gdzie można sprawdzić własność terenu. Trzeba bowiem pamiętać, że zadania finansowane w ramach Budżetu Obywatelskiego mogą być realizowane wyłącznie na terenach należących do gminy lub będących w jej zarządzie - podkreśla kierownik Referatu Komunikacji Społecznej w Urzędzie Miejskim Emil Jaskulski.
Wnioski do Budżetu Obywatelskiego będzie można składać od poniedziałku w Biurze Rady Miejskiej (ul. Moniuszki 9, pok. 13A), w Centrum Organizacji Pozarządowych (ul. Struga 1), w Biurze Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego (Kilińskiego 30, pok. 19) oraz w Referacie Komunikacji Społecznej Urzędu Miejskiego (Żeromskiego 53, pok. 104). Wnioski można również przesyłać za pośrednictwem strony internetowej www.konsultacje.radom.pl, gdzie został także zamieszczony harmonogram punktów mobilnych. Mapę umożliwiającą sprawdzenie własności gruntów można natomiast znaleźć na stronie: http://mapy.radom.wrotamazowsza.pl/sdiportal/Full.aspx.
Na projekty zgłaszane do realizacji w ramach przyszłorocznego Budżetu Obywatelskiego zostanie przeznaczona kwota 5,8 mln złotych, czyli o milion złotych więcej niż dotychczas. Głosowanie potrwa od 5 do 21 lipca, a listę zwycięskich projektów poznamy do 18 sierpnia.