Każdy chętny, w ramach „ślepych testów”, mógł spróbować Pepsi i innego napoju oraz ocenić ich smak. Jak mówi Mateusz Hals, koordynator Areny Wyzwania Smaku Pepsi, uczestnicy wydarzenia, a tym samym potencjalni konsumenci, porównują dwa smaki napojów, Pepsi oraz innego (typu cola) i decydują, który z nich bardziej odpowiada ich gustom. Za udział w badaniu każdy otrzymuje okulary przeciwsłoneczne.
- W ten sposób badamy preferencje Polaków w całej Polsce. W tym roku Wyzwanie Smaku Pepsi zostało wzbogacone o Arenę Wyzwania Smaku Pepsi, na której uczesticy mogą podjąć kolejne wyzwanie. Zadania, które mają do wykonania są dokumentowane za pomocą zdjęć 360 stopni - wyjaśnia Hals. Zdjęcia powstają przy użyciu 105 telefonów Samsung S5, które robią ujęcia w jednym czasie, a efekty dla wielu uczestników są zaskakujące. Wśród zadań do wykonania na arenie były m.in. taniec baletnicy w rytmie Pepsi, spektakularny wyskok czy "poza" gwiazdy na czerwonym dywanie.
Do godziny 17.30 w Wyzwaniu Smaku Pepsi w Radomiu wzieło udział ok. 700 osób, a kolejne wyzwanie na specjalnej arenie podjęło ok. 60. Uczestnicy badania konsumenckiego Pepsi są automatycznie kwalifikowani do pozostałych konkursów towarzyszących eventowi, w których mogą wygrać nagrody.
Wyzwanie Smaku Pepsi w Radomiu zlokalizowane jest na parkingu przy Centrum Handlowym M1 i potrwa jeszcze (piątek, 21 sierpnia) do godz. 21.
Wyzwanie Smaku Pepsi to już trzecia edycja kultowej akcji. W 2014 r. wzięło w niej udział ponad 100 000 osób w całej Polsce, a 60% z nich wybrało smak Pepsi! Lato 2015 w całej Polsce nadal upływa pod znakiem Wyzwania Smaku Pepsi. Impreza odwiedziła już ponad połowę z 40 zaplanowanych lokalizacji na terenie całej Polski: nad morzem, w górach, nad jeziorem i podczas letnich festiwali. Nad bezpieczenstwem imprezy zawsze czuwa fimra MC Pająk z Piotrkowa Trybunalskiego.
Najszybsze informacje z Radomia wprost na Twojego Facebooka:
KLIKNIJ I POLUB NAS TERAZ >>