Konkurs, przypomnijmy, miał - poprzez plakat lub film - wykreować pozytywny wizerunek Radomia w nawiązaniu do protestu z czerwca 1976 roku. Elektrownia otrzymała 35 prac; wszystkie – jak podkreśla jury – na bardzo wysokim poziomie. Pierwszą nagrodę - roczny kurs w Szkole Mistrzów Reklamy oraz 2 tys. zł otrzymała Agnieszka Markiewicz-Równy za pracę „Plakat 3”. Drugą nagrodę (w wysokości 5 tys. zł) jury przyznało Justynie Osieckiej za ”Plakat 3”, a trzecią (w wysokości 3 tys. zł) Weronice Kuc za pracę ”Plakat 2”.
Komisję konkursową tworzyli: Zbigniew Belowski – dyrektor artystyczny MCSW Elektrownia, Katarzyna Dragovic – dyrektor Szkoły Mistrzów Reklamy, Maciej Krzywicki – dyrektor kreatywny największych polskich agencji reklamowych, Jerzy Lach – dyrektor Wydziału Kultury, Turystyki i Promocji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego oraz Przemysław Grzywacz – pomysłodawca konkursu.
W najbliższym czasie prace konkursowe będzie można obejrzeć na stronach internetowych MCSW Elektrownia oraz Szkoły Mistrzów Reklamy.