Impreza w Radomiu została zorganizowana według filozofii marki Big Milk - "joy is simple" (radość jest prosta). Do uczestników wydarzenia w nietypowy sposób, podczas interaktywnej zabawy, trafiały lody BigMilk, które były wypuszczane wraz ze spadochronem z latającego drona. Radomianie podnieśli #głowedogory. Ponadto lody były rozdawane za darmo również "na ziemi".
Była to zaskakująca impreza dla prawdziwych lodożerców. Technologia użyta podczas wydarzenia zaangażowała mieszkańców Radomia do udziału w wyjątkowej akcji - desancie Big Milków!
Główną atrakcją była jednak obecność chłopaków z grupy Abstrachuje. Jest to trzech niezwykle kreatywnych i pozytywnych mężczyzn - Czarek, Robert i Rafał. W swoich produkcjach ukazują świat widziany w krzywym zwierciadle. Każdy skecz jest okraszony nieprawdopodobną wręcz ilością absurdalnego humoru i błyskotliwych żartów. Są oni bardzo popularni wśród polskiej młodzieży, a ich filmiki na portalu YouTube osiągają niesamowite wyniki oglądalności. Ich dzieła można oglądać tutaj.
- Strasznie nam się podoba rozwój infrastruktury w Radomiu, środki z Unii Europejskiej zostały dobrze wykorzystane. Tutejsza młodzież jest bardzo pozytywna i fajnie nam się z nimi rozmawia - powiedzieli nam w swoim stylu youtuberzy, którzy przez ponad godzinę nie mogli opędzić się od fanów, robiąc sobie z nimi fotki.
Rywalizację miast w akcji BigMilk można było śledzić na stronie http://glowadogory.bigmilk.pl/. Mieszkańcy polskich miast, poprzez udostępnianie zdjęć na Instagramie z dwoma hasztagami: #głowadogóry i nazwą miejscowości (np. #glowadogory #Radom), głosowali na miejsce, w którym Big Milk 26 lipca zorganizuje imprezę. Najbardziej aktywni na Instagramie okazali się mieszkańcy Radomia, zdobywając ponad połowę wszystkich głosów!
Najszybsze informacje z Radomia wprost na Twojego Facebooka:
KLIKNIJ I POLUB NAS TERAZ >>