Oszczędność, odpowiedzialność, nowoczesność i wysoka jakość to filary, na których opiera się filozofia E.Leclerc. W nowej kampanii sieci poznajemy Le Rodzinkę – mamę, tatę, nastoletnią córkę i syna. Każdy z członków rodziny odpowiada w pewnym stopniu poszczególnym cechom E.Leclerc. Mama uwielbia zakupy i najważniejszy jest dla niej duży wybór nowoczesnych produktów, tata szuka najlepszych okazji cenowych, córka Hania żyje w zgodzie z naturą i preferuje eko-produkty, a syn Rysio uwielbia nowości i próbuje iść z duchem czasu.
Taki sposób komunikacji to wyjście naprzeciw potrzebom klientów i zbliżenia się do nich. Le Rodzinka będzie informować o najnowszych promocjach, pokazywać zalety kupowania w E.Leclerc, podkreślać najniższe ceny dostępne tylko w tej sieci. Akcja będzie opierała się na interakcji z fanami na Facebook’u oraz żartobliwych spotach radiowych. Spoty - to krótkie dialogi pomiędzy członkami rodziny, które przedstawiają zabawne sytuacje z życia bohaterów. Każdy spot będzie zobrazowaniem konkretnej zalety jaką ma sieć E.Leclerc.
Akcja Le Rodzinka to połączenie nowoczesności przy zachowaniu rodzinnego ciepła – mówi Jean-Philippe Magré, prezes zarządu E.Leclerc Polska – Dzięki komunikacji przez serwis społecznościowy będziemy mogli jeszcze lepiej zrozumieć potrzeby naszych klientów, spoty radiowe natomiast pozwolą im poznać ofertę sieci, a także mamy nadzieję zapewnią dozę dobrego humoru.
Chcesz szybciej dowiadywać się o nowych wydarzeniach i czytać najświeższe newsy? POLUB NAS NA FACEBOOKU. ZRÓB TO TERAZ >>