W tworzenie i realizację kampanii zaangażowani zostali doświadczeni specjaliści. Za projekt layoutu kampanii "Operacja BIG BANG", reklamę prasową oraz działania BTL odpowiada Agencja reklamowa EM&A, która najdłużej współpracuje z E.Leclerc Polska. Kreacją reklamy telewizyjnej zajęła się Agencja reklamowa Vena Art. Agencja Social Art. - realizuje kampanię w mediach społecznościowych oraz jest twórcą tekstów do spotów radiowych, zaś działania public relations prowadzi Task Force Consulting Sp. z o.o. Za zakup mediów odpowiedzialny jest E.Leclerc Polska.
E.Leclerc wykorzystuje hasło wizerunkowe „Wiem, że kupuję najtaniej”, które w bezpośredni sposób nawiązuje do podstawowej idei E.Leclerc, zakładającej sprzedaż wysokiej jakości produktów, po jak najniższych możliwych cenach. W założeniu kampania ma podkreślać nowoczesność oraz kompleksowość oferty dopasowanej do potrzeb konsumentów. Jej bohaterowie to Klienci nie tylko zadowoleni z serwisu, jaki gwarantuje im E.Leclerc, ale także znający doskonale markę, świadomi jej 20-letniej obecności w Polsce. Wiedzą, że markety E.Leclerc to niezależne przedsiębiorstwa, które inwestują i płacą podatki na lokalnych rynkach.
Spoty reklamowe podkreślają dostępność zdrowych, zróżnicowanych regionalnych produktów dostępnych w sklepach sieci. Taki sposób komunikacji ma być wyjściem naprzeciw potrzebom klientów. Minimalistyczna forma spotów, to celowa próba ukazania „reprezentatywnego” klienta sklepu E.Leclerc. Rodzina, młodzież, kobieta w ciąży i inni, którzy codziennie zaglądają do super i hipermarketów E.Leclerc. Na kampanię reklamową składają się spoty emitowane po raz pierwszy w stacjach telewizyjnych. Reklamę można również śledzić w radiu, na profilu E.Leclerc Polska w serwisie Facebook, prasie, firmowych gazetkach, a także na materiałach promocyjnych umieszczonych w sklepach.
Najszybsze informacje z Radomia wprost na Twojego Facebooka:
KLIKNIJ I POLUB NAS TERAZ >>