Do współpracy z siecią przystąpili producenci ze wszystkich regionów Polski, promując swoje produkty, charakterystyczne dla danego regionu. Produkty są promowane poprzez akcje marketingowe prowadzone min przez hipermarket E. Leclerc w Radomiu poprzez: zamieszczanie produktów w katalogach reklamowych, uwidocznienie produktów na półkach i dodatkowe ekspozycje w sklepie.
W dniach od 7 do 13 września 2015 r. w radomskim hipermarkecie E.Leclerc zorganizowany zostanie Festiwal Dostawców Regionalnych, dzięki któremu będzie można odkryć wiele kulinarnych i regionalnych ciekawostek. Spróbować smakowitych dań z różnych regionów naszego kraju, poznać tradycyjne receptury polskich potraw, charakterystycznych dla poszczególnych regionów Polski. Specjalnie na tę okoliczność został wydany katalog promocyjny, prezentujący sztandarowe produkty dostawców lokalnych.
- Polityka E. Leclerc zakorzeniona jest w tle ekonomicznym i społecznym swojego regionu. W przeciwieństwie do innych sieci, sklepy E. Leclerc nie tworzą wielkiego koncernu. Jest to stowarzyszenie niezależnych handlowców- właścicieli przedsiębiorstw zarządzanych w autonomiczny sposób. Każdy sklep to odrębny podmiot - mała firma, robiąca wiele dla lokalnego rynku i płacąca podatki w mieście, w którym działa. Chcemy być aktywnym elementem miasta, w którym istniejemy. Dzięki tej współpracy mamy nadzieję nawiązać kontakty i podpisać porozumienia handlowe z wieloma przedsiębiorstwami z regionu. Ich produkty zajmują znaczące miejsce w naszej ofercie Mamy nadzieję, że nasza współpraca przyniesie obopólne korzyści - mówi właściciel radomskiego Leclerc’a Thomas Renard–Chardin.
Festiwal Producentów Regionalnych będzie trwał w radomskim hipermarkecie E.Leclerc przez najbliższy tydzień, ale program Nasze Regiony Mają Talent trwa cały rok, a na przyszłe lata, przewidziane są kolejne edycje programu.
Najszybsze informacje z Radomia wprost na Twojego Facebooka:
KLIKNIJ I POLUB NAS TERAZ >>