Tego rodzaju standard zachowania PGE Obrót S.A. wprowadziła w swoich Biurach Obsługi Klienta (BOK) w kwietniu 2012r.
Okazanie szacunku
- Podanie dłoni nie sprowadza się u nas jedynie do symbolicznego gestu, ale jest dowodem na to, że ciągle zmieniamy się dla Klienta i jesteśmy na niego otwarci. Takie powitanie ma służyć okazaniu mu szacunku i szczególnej uwagi, Zarówno dla niego samego, jak i dla jego potrzeb związanych z załatwieniem konkretnej sprawy – mówi Alicja Rutkowska, Wiceprezes Zarządu PGE Obrót S.A.
Spółka przeprowadziła niedawno kolejną ankietę wśród Klientów pytając ich, jak odbierają tego rodzaju formę powitania w BOK-ach. Okazuje się, że są mile zaskoczeni. Mówią, że po takim powitaniu nie czują się jak „petenci w urzędzie”, ale jak partnerzy.
- W przypadku, gdy Klient nie życzy sobie podawania ręki, jego wola jest uszanowana – mówi A. Rutkowska, Wiceprezes PGE Obrót S.A. - Wówczas pracownik obsługi gestem dłoni wskazuje mu miejsce i przystępuje do kompleksowej obsługi.
Biura Obsługi Klienta…
Na terenie obecności PGE Obrót S.A. znajduje się ponad 68 placówek dedykowanych do obsługi Klienta. Z ich usług można korzystać w województwach: podlaskim, mazowieckim, łódzkim, świętokrzyski, podkarpackim i lubelskim. Klient może tutaj załatwić sprawy dotyczące m.in. płatności i faktur oraz zapoznać się z ofertami PGE.
Kolejnym nowatorskim udogodnieniem dla Klienta są godziny otwarcia. W większych miastach BOK- i czynne są w godzinach 8.00 – 19.00. W pozostałych w godzinach: 8.00 – 17.00.