W niektórych miejscach, np. w Radomiu, ekipie towarzyszyła dodatkowa atrakcja – Arena Wyzwania Pepsi. Chętni podejmowali na niej wylosowane wyzwanie, a ponad 100 smartfonów uwieczniało ich dokonania na unikalnym zdjęciu 3D. Więcej na ten temat pisaliśmy tutaj.
Przez całe lato prawie 3000 osób w całej Polsce podjęło wyzwanie na Arenie i świetnie się bawiło! Już po raz trzeci z przyjemnością podsumowujemy tę kultową, wakacyjną akcję w Polsce! W tym roku Wyzwanie Smaku Pepsi podjęło ponad 140 tysięcy osób, a 60 % z nich wybrało smak Pepsi! W Radomiu wzywanie podjęło kilkaset osób.
Smak znowu zadecydował!
Dokonywanie wyboru między smakiem Pepsi, a innego napoju typu cola wzbudzało największe zainteresowanie konsumentów. Oba napoje były schładzane do takiej samej temperatury, a następnie przelewano je do dwóch kubeczków ze świeżo otwartych puszek. Osoba biorąca udział w „ślepym teście” smaku, dokonywała wyboru tylko na podstawie smaku i o to w tej zabawie chodziło!
Moc wyzwań na Arenie
Przez całe lato na Arenie Wyzwania Pepsi można było podejmować wyjątkowe wyzwania, jak np. wykonanie widowiskowego podskoku, przybicie „piątki” ze znajomym lub obrócenie się w powietrzu wokół własnej osi. Na pamiątkę śmiałkowie otrzymywali link do zdjęcia 3D, którym mogli się podzielić ze znajomymi w Internecie. Swoje umiejętności na Arenie prezentowali też czołowi tancerze, skejci, mistrzowie w pokazach barmańskich typu flair oraz zawodnicy różnych dyscyplin freestyle, jak np. parkour czy sztuczki z piłkami do kosza.
Najszybsze informacje z Radomia wprost na Twojego Facebooka:
KLIKNIJ I POLUB NAS TERAZ >>