Środa 30 października
Zenobii, Przemysława, Edmunda
RADOM aktualna pogoda

Czy rezygnujesz z zakupów w internecie, gdy nie możesz zapłacić w ulubiony sposób?

dm 2016-08-20 16:00:00

Aż 28,6% ankietowanych Polaków rezygnuje z zakupów, gdy preferowana przez nich forma płatności nie jest dostępna. Natomiast 26,2% deklaruje, że nie skorzysta ze strony, która oferuje możliwość płacenia tylko za pomocą karty kredytowej. Takie wnioski płyną z badań przeprowadzonych na zlecenie paysafecard - jednego z globalnych liderów w sektorze przedpłaconych środków płatniczych online, działającego w ramach grupy Paysafe Group plc.

W toku badań paysafecard zapytał również o kwestię bezpieczeństwa. Z uzyskanych odpowiedzi płynie jasny wniosek – ludzie młodzi podchodzą bardziej sceptycznie do stron, których ogólne bezpieczeństwo wzbudza wątpliwości.

Wśród osób w przedziale wiekowym 18-25 aż 58,2% ankietowanych uznało ten aspekt za istotny, zaś wśród respondentów w wieku 60+ podobną postawę zaprezentowało tylko 36,7% pytanych.

Z badań wynika, że Polacy są bardziej wymagający w kwestii wyboru rodzaju płatności w porównaniu z Polkami. Aż 35,1% badanych mężczyzn zadeklarowało rezygnację z zakupów, gdy preferowany przez nic sposób płatności nie jest dostępny. Taką odpowiedź zaznaczyło jedynie 22,2% ankietowanych kobiet.

Identyczne pytania zadano także obywatelom 7 innych krajów: Austrii, Niemiec, Grecji, Włoch, Francji, Hiszpanii oraz Wielkiej Brytanii. Aż 47,8% ankietowanych mieszkańców starego kontynentu w przypadku wątpliwości związanych z bezpieczeństwem strony internetowej, rezygnuje z zakupów. Procent zapytanych osób, które uznały, że nie zrobią zakupów na stronie internetowej posiadającej budzące wątpliwości zabezpieczenia:

Badanie wykazało również, że mieszkańcy Europy lubią mieć możliwość wyboru sposobu finalizacji zakupów. Nawet 32,9% badanych Europejczyków, jako przyczynę rezygnacji z zakupów online, podało brak preferowanej przez nich formy płatności:

• 37,9% respondentów w wieku 18–25;
• 26,9% respondentów w wieku 60+.

- Sygnały, jakie otrzymujemy z rynku dzięki przeprowadzonym badaniom, pokazują na ile istotny jest dla kupujących preferowany przez nich, a jednocześnie bezpieczny sposób płatności. Paysafecard stara się dawać jak największą swobodę wyboru, oferując swoim klientom alternatywę dla standardowych cyfrowych sposobów finalizacji zakupów. Tak samo ważna jest dla paysafecard deklarowana przez użytkowników potrzeba bezpieczeństwa. Dlatego korzystając z rozwiązania płatniczego firmy nie ma potrzeby podawania żadnych danych personalnych, a oferowane przez paysafecard PINy są komfortowe i łatwe w obsłudze. Jako globalny lider w dziedzinie płatności prepaid, paysafecard cały czas pracuje nad udoskonalaniem proponowanych rozwiązań płatniczych, starając się dopasowywać swoją ofertę do potrzeb klientów. Już 2,5 milionów osób, które miesięcznie korzystają z internetowej gotówki paysafecard to dla firmy dowód, że jej działania zmierzają w dobrym kierunku - mówi Udo Müller, Dyrektor Generalny paysafecard.

Najszybsze informacje z Radomia wprost na Twojego Facebooka:
KLIKNIJ I POLUB NAS TERAZ >>

Komentarze naszych czytelników

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu

Dodaj komentarz

Nie przegap

RADOM aktualna pogoda

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Strona używa cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz prowadzenia statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Akceptuję, nie pokazuj więcej
Polityka prywatności Ochrona danych osobowych