"Dokument, w dwóch egzemplarzach według stanu na 31 grudnia 2011 r, należy zdać osobiście lub przesłać pocztą do Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego. Do oświadczenia dołączone powinno być zeznanie (PIT) o wysokości dochodu w ubiegłym roku. Jeden egzemplarz oświadczenia majątkowego przekazany będzie do urzędu skarbowego, drugi natomiast poddany zostanie analizie wojewody. Informację o osobach, które nie złożą oświadczeń w terminie, bądź u których stwierdzono w zeznaniach nieprawidłowości, wojewoda przekaże odpowiednim organom (sejmik województwa, rada powiatu, gminy, miasta, dzielnicy)" - przypomina wojewoda. W praktyce jednak to przewodniczący rad przesyłają komplety oświadczeń samorządowców do wojewody. Osobno robia to prezydenci miasta, burmistrzowie, wójtowie czy starostowie.
Do złożenia oświadczenia majątkowego wojewodzie mazowieckiemu zobowiązani są: przewodniczący sejmiku województwa, przewodniczący rad powiatów, gmin, miast oraz dzielnic Warszawy, marszałek województwa, starostowie, wójtowie, burmistrzowie i prezydenci miast z terenu województwa mazowieckiego. Szczegółowe informacje oraz pomocne druki dostępne są w zakładce „Oświadczenia majątkowe”
(http://www.mazowieckie.pl/portal/pl/533/8588/Administracja_samorzadowa.html).