Wtorek 11 marca
Benedykta, Konstantego, Ludosława

Jest zwycięzca konkursu na kampanię wizerunkowo-informacyjną

ts 2011-08-23 12:30:00

Firma Sadowski sp. z o.o. wygrała konkurs na kampanię wizerunkowo-informacyjną pod nazwą „Precyzja jest w nas”.
 

Jacek Sadowski właściciel spółki Sadowski na zdjęciu pierwszy z lewej

Na ogłoszony przez magistrat konkurs wpłynęły dwie oferty. Jedną nadesłała właśnie firma Sadowski sp. z o.o. z Krakowa, drugą zaś Business Consulting sp. z o.o. z Katowic.

Sąd konkursowy pod przewodnictwem prezydenta miasta Andrzeja Kosztowniaka, z udziałem trójki radnych rady miejskiej: Jakuba Kowalskiego (PiS), Jerzego Zawodnika (PO) i Bohdana Karasia (SLD) zadecydował, że ciekawszą koncepcję zaprezentowała firma Sadowski. Firma otrzyma nagrodę w postaci zaproszenia do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie zamówienia z wolnej ręki. Całościowy koszt realizacji nie przekroczy kwoty 300.000,00 zł. brutto.

Ekspertem zewnętrznym był Adam Mikołajczyk z CEO/Best Place – Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc, wcześniej redaktor naczelny wydawnictwa Brief for Poland.

Do tematu powrócimy niebawem. 

Komentarze naszych czytelników

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu

Dodaj komentarz

Nie przegap