Prezes radomian - Piotr Kardaś na początek dzisiejszego spotkania z dziennikarzami, przedstawił nowego menadżera ds. marketingu, którym został Krzysztof Witek oraz nowego media menadżera klubu, który będzie odpowiedzialny za kontakt z mediami - Grzegorza Stępnia, tj. spikera na domowych meczach koszykarzy z Radomia, a zarazem znanego radomskiego dziennikarza.
- Liczymy na to, że doświadczenie i pasja Grzegorza, który kocha basket, przełoży się na efektywne działania w naszej rodzinie - powiedział prezes Kardaś. - Cieszę się, że dołączam do tak świetnie rozwijającego się klubu i będę chciał dołożyć do jego rozwoju swoją cegiełkę - dodał Grzegorz Stępień.
Klub poinformował również o ruszającym programie partnerskim dla wiernych kibiców radomskiego wicemistrza Polski, którzy wspierają Organizację Rosa poprzez zakup karnetów na spotkania podopiecznych trenera Wojciecha Kamińskiego.
Fani, którzy zakupią całoroczny karnet, będą mogli liczyć na wiele niespodzianek, m.in. spersonalizowane miejsca w hali MOSiR, rabat na wszystkie gadżety klubowe oraz rabaty u partnerów Rosy.
Dziś ponadto ruszyła nowa strona klubowa, którą znaleźć można tutaj; powstała również aplikacja na urządzenia mobilne, którą można pobrać m.in. w Google Play. - Nowa strona i aplikacja mobilna sprawia, że Rosa dołącza do koszykarskiej elity. Jesteśmy trzecim w Polsce klubem, który posiadać będzie taką aplikację - zaznaczył Krzysztof Witek.
Najszybsze informacje z Radomia wprost na Twojego Facebooka:
KLIKNIJ I POLUB NAS TERAZ >>