Kiermasz będzie częścią Jarmarku Świątecznego, podczas którego planowane są koncerty, konkursy, zjazd food tracków i inne atrakcje.
Zarządzenie Prezydenta Miasta Radomia oraz regulamin kiermaszu i załączniki znajdują się na stronie https://bip.radom.pl/ra/wladze-miasta/zarzadzenia-prezydenta/55879,Nr-29692021-w-sprawie-wprowadzenia-Regulaminu-Kiermaszu-Swiatecznego.html.
Organizator zapewnia wystawcom drewniane stoiska oraz dostęp do prądu (do 4 kW, bez trójfazy). Warunkiem uczestnictwa w Kiermaszu Świątecznym jest zgłoszenie do dnia 19 listopada 2021 roku do godz. 12:00 deklaracji udziału w kiermaszu, stanowiącej Załącznik nr 1 do Regulaminu na adres: kultura@umradom.pl (w temacie maila proszę wpisać „Kiermasz – zgłoszenie”).
Z autorami wybranych ofert organizator skontaktuje się do dnia 23 listopada do godz. 13:00. Preferowana będzie sprzedaż ozdób, rękodzieła, upominków, świątecznych potraw.