Przypomnijmy, że Urząd Miejski prowadzi już bezpośrednią obsługę interesantów, ale nadal obowiązują rygory sanitarne. Obsługa jest prowadzona wyłącznie w wyznaczonych punktach i po uprzednim umówieniu terminu spotkania. Klienci Urzędu są zobowiązani będą do stosowania indywidualnych środków ochrony (maseczka, rękawiczki). Dopuszczalna liczba interesantów przebywających, w tym samym czasie, w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż jedna osoba na jedno stanowisko obsługi.
Zadania poszczególnych Wydziałów i Biur są realizowane w następujących punktach:
· w budynku przy ul. Moniuszki 9 w zakresie spraw prowadzonych przez: Urząd Stanu Cywilnego - tel. (48) 36 20 219; Wydział Spraw Obywatelskich - tel. (48) 36 20 382 lub (48) 36 20 664; Biuro Miejskiego Konserwatora Przyrody tel. (48) 36 20 575; Wydział Bezpieczeństwa, Zarządzania Kryzysowego i Ochrony tel. (48) 36 20 571; Biuro Ochrony Danych Osobowych tel. (48) 36 20 837;
· w budynku przy ul. Kilińskiego 30 przez pracowników Wydziału Komunikacji w zakresie wydawania praw jazdy, dowodów rejestracyjnych i innych dokumentów komunikacyjnych parter pok. 37, tel. (48) 36 20 517; (48) 36 20 472; (48) 36 20 606; (48) 36 20 352;
· w budynku Ratusza przy ul. Rynek 1 – w zakresie spraw prowadzonych przez: Biuro Działalności Gospodarczej i Zezwoleń, tel. (48) 36 20 460; Biuro Obsługi Radomskiej Strefy Gospodarczej, tel. (48) 36 20 866; Biuro Rewitalizacji, tel. (48) 36 20 161; Biuro Rady Miejskiej, tel. (48) 36 20 560;
· w budynku przy ul. Mikołaja Reja 5 w zakresie spraw prowadzonych przez Wydział Windykacji, tel. (48) 36 20 487;
· w budynku przy ul. Rwańska 16 w zakresie spraw prowadzonych przez: Miejskiego Rzecznika Konsumentów, tel. (48) 36 20 909; Wieloosobowe stanowisko ds. Przeciwdziałania Alkoholizmowi, tel. (48) 36 20 552; Centrum Informacji Turystycznej, tel. (48) 36 20 536;
· w budynku przy ul. Struga 1 w zakresie spraw prowadzonych przez Referat Centrum Organizacji Pozarządowych, tel. (48) 36 20 491;
· w budynku przy ul. Kilińskiego 30 – w pozostałych sprawach realizowanych przez komórki organizacyjne Urzędu Miejskiego parter pok. 19 stanowisko w Biurze Obsługi Mieszkańca, tel. (48) 36 20 181, (48) 36 20 182, (48) 36 20 176, (48) 36 20 177 w tym odbiór dokumentów, po uprzednim telefonicznym umówieniu się z pracownikiem danego Wydziału/Biura,
· w punkcie usytuowanym od ul. Staszica, przy wejściu do budynku Urzędu, możliwy jest również odbiór dokumentów po uprzednim telefonicznym umówieniu się z pracownikiem danego Wydziału/Biura.
Przypomnijmy, że Urząd Miejski swoje zadania wciąż realizuje w godzinach 7:00 – 20:00 z wyłączeniem przerwy w godzinach 13:00 - 14:00.
Wszelkie dokumenty i wnioski kierowane do Urzędu nadal można składać za pośrednictwem poczty, elektronicznie poprzez platformę I-BOM oraz e-Puap lub umieszczać w urnach podawczych usytuowanych przy wejściach do Urzędu:
- przy ul. Kilińskiego 30;
- przy ul. Żeromskiego 53 (wyłącznie w zakresie deklaracji określających wysokość opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi).