Piątek 26 kwietnia
Marzeny, Klaudiusza, Marceliny
RADOM aktualna pogoda

Marka Radom. Będzie kampania promocyjno-informacyjna

boks 2011-05-25 10:33:00

Trwają prace związane z budową i promocją marki Radom. W najbliższym czasie czeka nas m.in. wewnętrzna kampania promocyjno-informacyjna propagująca markę wśród mieszkańców miasta i okolic oraz badania mające odpowiedzieć na pytanie, jak postrzegany jest jego wizerunek.
 

Pierwsze prace nad marką Radom rozpoczęły się w  2008 roku. Zainaugurowała je  konferencja pt. "Marka Radom – szansą promocji i rozwoju miasta", która odbyła się 14  sierpnia . Jednym z pierwszych ważniejszych wydarzeń w procesie budowy marki stanowiło rozstrzygnięcie przetargu na opracowanie dokumentu "Strategia i zarządzanie marką Miasta Radomia". W międzyczasie powołano specjalną komisję ds. marki, w skład której weszli pracownicy Urzędu Miejskiego i radni różnych opcji oraz specjaliści z zewnątrz. „Strategię” po wygranym przetargu opracowała firma Demo Effective Launching z Krakowa. Przy konsensusie ponad podziałami cały proces usankcjonowała rada miejska.

Nastepnie przeprowadzono konsultacje społeczne i badania opinii publicznej. Działania te zaowocowały stworzeniem raportu otwarcia, który pokazał, jak miasto postrzegane jest na zewnątrz i przez samych mieszkańców w różnych przekrojach. Oficjalna prezentacja strategii odbyła się w Instytucie Technologii Eksploatacji w Radomiu w grudniu 2009 roku. Na spotkaniu zaprezentowano również nowy logotyp i hasło promocyjne "Siła w precyzji". Potem przyszedł czas na ogłoszenie konkursu na kampanię wizerunkową „Precyzja jest w nas”, która jednak ostatecznie została unieważniona (ze względu na niespełnienie wymogów regulaminowych przez oferenta).

Jak informuje nas Robert Kolasa, który w Urzędzie Miejskim koordynuje prace nad marką Radom - konkurs już niebawem zostanie ogłoszony ponownie. Ponadto w ramach prac nad marką prowadzone będą inne działania, m.in. 


-stworzenie nowego internetowego portalu miejskiego, przygotowanie i realizacja kampanii promującej nowy portal,

- ogłoszenie przetargu na cykliczne badania postrzegania wizerunku miasta, - przygotowanie założeń (i częściowa realizacja) kampanii promującej szkolnictwo techniczne,

- druk promocyjnych wydawnictw o Radomiu w nowej szacie graficznej i stworzenie nowej prezentacji multimedialnej,

- uspójnienie pozostałych wydawnictw o mieście (biuletyny wydawane przez miejskie instytucje),

- dokończenie prac nad ujednoliceniem Systemu Identyfikacji Wizualnej w Urzędzie Miejskim i jednostkach podległych, oraz rozpoczęcie prac wdrożeniowych w pozostałych organizacjach współpracujących z nami,

- rozpoczęcie prac nad stworzeniem nawigacji Systemu Informacji Miejskiej,

- prace nad promocją Air Show 2011.

Komentarze naszych czytelników

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu

Dodaj komentarz

Nie przegap

RADOM aktualna pogoda

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Strona używa cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz prowadzenia statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Akceptuję, nie pokazuj więcej
Polityka prywatności Ochrona danych osobowych