Radom-24.pl :: Portal Radomia i regionu

#MAPdlaPolaków - kampania społeczna Ministerstwa Aktywów Państwowych [WIDEO]

To ciekawe / 2020-03-25 08:51:00

W trosce o wspólne bezpieczeństwo Polaków w walce z koronawirusem, Ministerstwo Aktywów Państwowych wystartowało z kampanią społeczną.

W prostych hasłach uzupełnionych o sugestywne piktogramy, Ministerstwo Aktywów Państwowych edukuje i przypomina społeczeństwu, jak się uchronić przed niebezpieczeństwem koronrawirusa. Hasłami kampanii są: Zostań w domu, pomagaj seniorom i niepełnosprawnym, często myj ręce, kupuj online.

Ministerstwo przypomina numer infolinii NFZ 800 190 590 oraz dedykowaną stronę gov.pl/koronawirus i apeluje „Nie lekceważ objawów choroby”.

Outdoorowa kampania edukacyjna jest dopełnieniem działań spółek skarbu państwa. Strategiczne polskie spółki swoje działania na rzecz społeczęństwa będą w mediach społecznościowych oznaczały hasztagiem #MAPdlaPolaków.

– Wszystkie spółki skarbu państwa aktywnie włączają się w akcję przeciwdziałania szerzeniu się epidemii koronawirusa. Takie sytuacje pokazują jak ważne jest, by państwo miało w swoim ręku takie instrumenty. W obecnej sytuacji spółki z dnia na dzień przestawiają swoją produkcję, by wspomóc walkę z wirusem. Obecne działania tych przedsiębiorstw, to nie tylko wyraz społecznej odpowiedzialności biznesu, ale także tak ważnego obecnie patriotyzmu gospodarczego – mówi Jacek Sasin, wicepremier i Minister Aktywów Państwowych.

Kampania oparta jest o 20 tys ekranów LCD należących do sieci Screen Network. Lidera z obszaru Digital Out of Home, udostępnienił bezpłatnie wielkoformatowe ekrany ledowe dostępne na terenie Polski do komunikacji ze społeczeństwem. Kreacją i wykonaniem zajęła się agencja CoolCompany.

Akcja MAP wpisuje się w światowy trend, gdzie na ulicach miast pojawiły się podobne nośniki z materiałami informacyjnymi i prewencyjnymi.

Obok mediów społeczniściowych, serwisów interntowych, wielkopowierzchniowe ekrany służą do natychmiastowej reakcji na bieżące wydarzenia i bezzwłoczną publikację istotnych komunikatów dostosowanych do kryzysowej i szybko zmieniającej się sytuacji. Ostrzegają przed zagrożeniami. W czasie rzeczywistym podają informacje w stanach wyjątkowych oraz wspierać przedsięwzięcia prospołeczne i edukacyjne. Medium to dociera do ponad 8 milionów Polaków dziennie. Dlatego też stała ekspozycja na ekranach prawidłowych postępowań w celach bezpieczeństwa, pomaga obywatelom o nich pamiętać.

– W obliczu tak dużego zagrożenia, nasza firma bez wahania podjęła decyzję o wsparciu działań informacyjnych i edukacyjnych społeczeństwo w zakresie zdrowia publicznego. W obecnej chwili jest to najważniejsza aktywność i metoda przeciwdziałania kolejnym zakażeniom koronawirusem, dlatego udostępniliśmy wszystkie nasze ekrany w tym celu – dodaje Agnieszka Godlewska, prezes Screen Network.

autor: dm

Wasze komentarze (0)

Dodaj komentarz:

3 + 3 * 3 =

Ostatnie artykuły:

copyright © 2011 www.radom24.pl

obsługa techniczna: www.zaginionestudio.pl

Linki sponsorowane

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.

ll

Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

Akceptuję, nie pokazuj więcej