Piątek 29 marca
Wiktoryna, Helmuta, Ostapa
RADOM aktualna pogoda

Lokalny biznes? Warto inwestować w SEO - 5 argumentów, że tak

Materiał partnera 2019-10-01 06:24:00

Pozycjonowanie to szereg działań, których głównym zadaniem jest podniesienie pozycji strony w wynikach wyszukiwań. Określając to krócej, chodzi o to, by znaleźć się na jak najwyższej pozycji w Google, żeby większa liczba odbiorców mogła trafić na naszą witrynę. Usługi SEO nie należą do tanich, dlatego wielu właścicieli stron, sklepów oraz blogów - świadomie z tego rezygnuje - to duży błąd. Trudno we współczesnym świecie prowadzić biznes bez obecności w wynikach Google. Poniżej przedstawiamy 5 argumentów, które powinny skłonić Cię do inwestycji w usługi pozycjonowania stron. Zapoznaj się z nimi koniecznie!

1. Pozycjonowanie to większy ruch organiczny

Wyszukiwania organiczne to najważniejsze źródło ruchu dla każdej witryny internetowej. Nawet najładniejszy sklep internetowy nie będzie notował odpowiednich przychodów, jeśli nikt nie będzie go odwiedzał. Warto więc zadbać o odpowiedni ruch w naszym sklepie, a najlepiej zrobić to przy pomocy wyszukiwarki Google.

To właśnie w tym miejscu rozpoczyna się większość poszukiwań produktów i usług - od złożenia zapytania w oknie wyszukiwarki. Koniecznie należy się więc pokazać w wynikach wyszukiwań - najlepiej jak najwyżej, ponieważ 80% wejść organicznych generują linki obecne w TOP 3. Tym żeby tam trafić zajmuje się właśnie się pozycjonowanie stron - warto, więc z niego skorzystać!

2. Więcej klientów to większe zyski

Prowadząc biznes w internecie, zależy nam na tym, by nasza witryna była odwiedzana przez jak największa liczba użytkowników. To właśnie oni zapewniają zamówienia, a co najważniejsze przychody biznesu. Pozycjonowanie strony zapewnia ruch na stronie, który przełoży się na większą liczbę zamówień. Warto więc korzystać z tego typu źródeł pozyskiwania ruchu, które pomogą na dobre rozkręcić biznes.

3. Rozpoznawalność marki

Kreowanie wizerunku silnej marki to jedno z najważniejszych zadań, jakie stawiane są przed firmami, również tymi prowadzącymi działalność w internecie. Wielu potencjalnych klientów przed podjęciem decyzji o zakupie przegląda kilkukrotnie wyniki wyszukiwania, pojawienie się na wysokiej pozycji da mu jasny sygnał, że nasza marka jest jednym z branżowych liderów. Będąc na takiej pozycji, łatwiej jest zdobyć zaufanie potencjalnego klienta.

4. Efekty pozycjonowania są trwałe

W odróżnieniu od płatnych działań reklamowych, efekty pozycjonowania stron są dużo trwalsze - mogą utrzymywać się nawet kilka lat po zakończeniu prac związanych z SEO - pozwala to długo czerpać korzyści z raz podjętych działań. W przypadku płatnych działań ruch nie jest pozyskiwany w momencie wyczerpania się budżetu.

5. Buduj pozycję eksperta

Jednym z najważniejszych elementów skutecznego pozycjonowania stron internetowych jest content marketing. To doskonałe narzędzie, nie tylko do poprawy swojej pozycji w wynikach wyszukiwań, ale również szansa na zbudowanie wizerunku branżowego eksperta. Umieszczanie na blogu, czy też portalach zewnętrznych wysokiej jakości treści pozwala wykreować taki wizerunek. 

Komentarze naszych czytelników

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu

Dodaj komentarz

Nie przegap

RADOM aktualna pogoda

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Strona używa cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz prowadzenia statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Akceptuję, nie pokazuj więcej
Polityka prywatności Ochrona danych osobowych