Radom-24.pl :: Portal Radomia i regionu

Wkrótce przetarg na budowę trzeciego etapu trasy N-S

Miasto, Samorząd, Polityka / 2019-08-22 15:10:00, aktualizacja: 2019-08-22 18:13:00

- Mamy świetną wiadomość dla mieszkańców Radomia, ale nie tylko. PKP Polskie Linie Kolejowe pozytywnie zaopiniowały koncepcję budowy trzeciego etapu trasy N-S na odcinku od ul. Żeromskiego do ul. Żółkiewskiego. To pozwala nam na przygotowanie przetargu w trybie zaprojektuj i wybuduj - poinformował na Facebooku wiceprezydent Radomia, Konrad Frysztak.

Jak dodaje zastępca prezydenta Witkowskiego, dzięki tej inwestycji, uda się doskonale skomunikować południową część miasta z osiedlami: Gołębiów, Nad Potokiem czy Michałów, jak i umożliwić lepszy dojazd do dworca PKP oraz zapewnić łatwiejszy wyjazd z Radomia w kierunku Pionek czy Kozienic.

autor: dm

Wasze komentarze (13)

ja
2019-08-31 14:49:00

A CO Z HALĄ PRZY ULICY STRUGA. RADOMIANIE NIE DAJCIE im ZAPOMNIEĆ.

scan
2019-08-26 13:47:00

stare przysłowie mówi że: "jeszcze Maciek w D...pie już mu kaszkę gotują". Jeszcze nikt nie widział ani jednego urzędnika, ani jednego robotnika na drugim etapie NS a już peany na temat trzeciego odcinka. A chodzi o to żeby KońRad stwarzał pozory intensywnych działań przed wyborami 13-go pażdż. Radomianie powinni się określić: czy głosować na niego po to żeby wreszcie pozbyć się go z Radomia, czy zostawić go na miejscu żeby odpowiedział karnie za swoje działania (czy raczej brak działań). Fajny wybór, co nie? Zaraza czy epidemia!

Teodor
2019-08-25 08:22:00

A jak polaczycie odcinek II z odcinkiem I? Widzę brak ciągłości, zjazd w 1905 r. i KORKI na Mlodzianowskiej...

mieszkaniec
2019-08-23 11:06:00

reklama wodoobciagów to czyste swinstwo, ludzie tam pracujacy zrobili sobie prywatna firme. nie dosc ze tam "pracuja" cale klany rodzinne to jescze nie wiedza ile brac za wode i za scieki. mieszkancy utrzymuja tych nierobow.

Blitz
2019-08-23 10:15:00

Bodajże 2 lata temu szumnie mówiło się o budowie zbiornika na osiedlu Nad Potokiem. Czy inwestycja jest zablokowana właśnie przez 3 odcinek trasy NS?

Syzyf
2019-08-23 10:02:00

Ja dojeżam z antoniowki do tytoniowki ,dzieki tej trasie zaoszczędze na paliwie na parówki ;)

archibald
2019-08-23 08:36:00

Co do nazewnictwa, to zgoda, że nie ma ono większego znaczenia, ale oczywistym jest, że ten odcinek tzw. obwodnicy południowej Kosztowniaka od ronda od osiedla Południe teraz jest zaślepiony przy wyjeździe z Południa (każdy może to naocznie sprawdzić) i ma być kontynuowany za pomocą tego tzw. II etapu budowy N-S, co to przetarg na niego niedawno został rozstrzygnięty. Zarówno w starych planach ogólnych dla Radomia, jak i w obowiązującym studium tak jest, choć oficjalna propaganda władzy i jej trolle mówią co innego. Mało tego: N-S na terenie Kowali zaprojektowała w starych planach ta sama osoba, która to teraz najgłośniej i najczęściej krytykuje, ale to już problem geriatryczny, a nie merytoryczny.

0
2019-08-23 08:27:00

Piętrzenie emocji. Zapłać z miejskich pieniedzy a my dalej zrobimy za ciebie. Wkrótce budowa filharmonii!!! tzn. zaczniemy rozmowy o potrzebie filharmonii. Nikt ci tyle nie da ile konina obieca

xyz
2019-08-23 07:51:00

Nazewnictwo polityczne ma się nijak do rzeczywistości, np. strefa przemysłowa "Wólka Klwatecka" jest planowana na Wincentowie; o ile obwodnica zachodnia już istnieje (S-7), to obwodnica południowa jest dopiero w planach (S-12), a ta obecnie nią mianowana, obwodnicą nie jest, co najwyżej trasą średnicową, podobnie jak trasa N-S, która planowo ma nie mieć ciągłości (strefa Łucznik).

123
2019-08-22 23:31:00

@archibald: Co za brednie, aż żal czytać... Jesteś tak wyraźnie polityczny, że aż boli. Co tu patrzeć na plan miasta jak to twój guru Kosztowniak sam nazwał tę trasę obwodnicą południową, a trasa NS już od kilkudziesięciu lat była w planach miasta w obecnym kształcie. Poza tym to właśnie pokazujesz, że Kosztowniak zamiast wybudować trasę dla mieszkańców Radomia, zrobił drogę na terenie Kosowa - pierwotnie obwodnica południowa miała przy os. Południe iść dalej na Wośniki gdzie przydałaby się np. strefie przemysłowej, a poszła gdzieś na pustkowia. Trzeba jednak przyznać, że jej zaleta to wygodniejszy dojazd do wschodnich dzielnic miasta i przedmieść z węzła S7 Radom Południe (również do lotniska jadąc z Kielc).

archibald
2019-08-22 21:27:00

Nie trzeciego, tylko czwartego. Pierwszy odcinek trasy N-S wybudowano za Kosztowniaka i jest on jak do tej pory jedyny i najdłuższy. A jest to odcinek obwodnicy południowej od ronda na starym przebiegu drogi nr 7 do tunelu pod torami przy osiedlu Południe. Może by tak któryś z redakcyjnych klakierów władzy spojrzał na jakiś plan miasta i przestał powtarzać przedwyborcze brednie.

321
2019-08-22 18:53:00

a odcinek Młodzianowska - Grzecznarowskiego?

vcv
2019-08-22 15:58:00

wybory wybory cuda na kiju

Dodaj komentarz:

3 + 3 * 3 =

Ostatnie artykuły:

copyright © 2011 www.radom24.pl

obsługa techniczna: www.zaginionestudio.pl

Linki sponsorowane

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.

ll

Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

Akceptuję, nie pokazuj więcej