Jak wynika z przekazanej informacji, wykonawca ułożył warstwę ścieralną na pierwszych fragmentach ciągu głównego drogi ekspresowej o łącznej długości około 4 km.
Równolegle trwają prace wykończeniowe na obiektach mostowych na ciągu głównym S7. Na dwóch wiaduktach i moście MS5 przez rzekę Radomkę trwają roboty przy ustrojach nośnych. Warstwa ścieralna nawierzchni układana jest od węzła Radom Północ w kierunku południowym.
Realizacja obwodnicy Radomia rozpoczęła się w 2015 roku, a jej zakończenie planowane jest w październiku 2018 r. Kontrakt jest realizowany w systemie projektuj i buduj, a jego wartość to 729,4 mln zł.
W ramach inwestycji przewidziano budowę dwujezdniowego fragmentu trasy S7 o długości ok. 24,65 km, z dwoma pasami ruchu w każdym kierunku. Na trasie powstaną 4 węzły drogowe, 23 wiadukty, 4 mosty i 2 kładki dla pieszych. Inwestycja na całym przebiegu powstaje w nowym śladzie.
Trasa poprawi komfort i bezpieczeństwo mieszkańców Radomia, wpłynie na rozwój regionu, ale przede wszystkim poprawi płynność i bezpieczeństwo ruchu odczuwalne przez kierowców jadących tranzytem odcinkiem drogi ekspresowej S7 między Warszawą, Kielcami, a Krakowem - czytamy na rynekinfrastruktury.pl.