Radom-24.pl :: Portal Radomia i regionu

Prima Linea Italian Fashion. Nowa jakość na radomskim deptaku [ZDJĘCIA]

Radom on-line / 2017-04-10 20:00:00, aktualizacja: 2017-04-11 10:40:00

Ubrania znanych projektantów, porady najlepszych stylistów, oryginalne podejście do klientów i niepowtarzalna atmosfera - to wszystko znajdziemy w radomskim salonie mody - Prima Linea Italian Fashion!

Björn Svenson z torebką Love Moschino, którą można było wygrać w konkursie na Radom24.pl. Wkrótce kolejne konkursy, w których sponsorem będzie Prima Linea

Wyjątkowym butikiem, który mieści się przy ul. Żeromskiego 23 zarządza Björn Svenson, znany stylista i projektant. Ma na koncie m.in udział w paryskim Fashion Week, reprezentował Polskę na World Expo w Mediolanie. Jest także stylistą gwiazd. - Współpracujemy z TVP1, Dzień Dobry TVN. Ubieramy prezenterów oraz gwiazdy. Teraz chcemy ubierać radomian - mówi.

Nie ma sprzedawców, są styliści

Björn Svenson podkreśla to, co wyróżnia sklep Prima Linea. - Zdecydowaliśmy się na to, aby zrezygnować z prostej formy sprzedaży. Nie zatrudniamy sprzedawców, a stylistów. Myślę, że to jest naszym wielkim atutem. Każda taka konsultacja jest darmowa. Łączymy art, modę i pewnego rodzaju misyjność. Chcemy edukować ludzi i pokazać coś nowego - wyjaśnia nasz rozmówca. W ramach tego pomysłu, salon podjął współpracę z radomskimi artystami, co widać np. w wystroju wnętrza, dzięki którym można podziwiać awangardowe rzeźby.

Marki premium, ale na każdą kieszeń

W sklepie dostępne są najnowsze kolekcje marek premium, jak: Armani Jeans, Trussardi Jeans, GAS, Kocca, AT.P.CO, a także akcesoria Love Moschino. Jednak jak mówi Björn Svenson, ubrania w Prima Linea są „tak naprawdę na każdą kieszeń”. - Można dostać u nas poprzednie kolekcje projektantów. Ceny zaczynają się od 150 złotych, czyli podobnie jak w sieciówkach. Przy nowych kolekcjach - oczywiście kwota jaką musimy wydać - jest dużo większa ze względu na to, że są to marki premium, które mają swoją jakość - podkreśla.

Zaproś stylistę do domu

Nasza reporterka miała okazję podejrzeć profesjonalną sesję zdjęciową do kampanii reklamowej, która ruszy 20 kwietnia. - Przygotowujemy kampanię specjalnie na Radom. Ruszamy też ze sklepem internetowym. Od 20 kwietnia będzie można nas znaleźć na stronie invogue.com.pl - zdradza Björn Svenson.

Od maja butik planuje wprowadzić na rynek Personal Shopping na telefon. - To my będziemy dojeżdżać do klienta. Czegoś takiego w Polsce jeszcze nie było. Będzie o nas głośno! - zapewnia stylista.

Najszybsze informacje z Radomia wprost na Twojego Facebooka:
KLIKNIJ I POLUB NAS TERAZ >>

autor: mag

Wasze komentarze (0)

Dodaj komentarz:

3 + 3 * 3 =

Ostatnie artykuły:

copyright © 2011 www.radom24.pl

obsługa techniczna: www.zaginionestudio.pl

Linki sponsorowane

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

Akceptuję, nie pokazuj więcej