Linia nr 22 jest linią zelektryfikowaną, a na fragmencie od 29 do 80 km także linią dwutorową. Stan podkładów na linii PKP PLK w wielu fragmentach określany jest jako zły. Pociągi jeżdżą tutaj z prędkością pomiędzy 80 a 60 km/h. Zdarzają się jednak sytuacje, kiedy na niektórych odcinkach pojawia się ograniczenie prędkości do 40 km/h.
Zakres prac
Do zadań przyszłego wykonawcy należeć będzie zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Prace na linii kolejowej nr 22 na odcinku Radzice I – Radom Etap II”. Prace te realizowane będą w ramach większego projektu: „Prace na linii kolejowej nr 22 i 25 na odcinku Gałkówek – Tomaszów Mazowiecki – Radom oraz na przyległych łącznicach”.
W myśl założeń, linia 22 realizowana ma być według założeń Standardów Technicznych M120. Oznacza to, że maksymalna prędkość pociągów pasażerskich na tej trasie będzie wynosić do 120 km/h, a towarowych – 80 km/h. Wykonawca będzie zobowiązany do kompleksowej wymiany wszystkich elementów torowiska.
Koniec inwestycji za rok
PKP PLK przewidziały aż osiem etapów inwestycji. Całość inwestycji zakończyć ma się do 30 listopada 2017 roku. Składanie ofert w przetargu trwa do 22 grudnia do godziny 10.
Najszybsze informacje z Radomia wprost na Twojego Facebooka:
KLIKNIJ I POLUB NAS TERAZ >>