Tydzień temu wykonane zostały pierwsze wylewki pod nowy tunel, natomiast po zaizolowaniu pracownicy rozpoczęli prace zbrojeniowe. Ponadto zostały zdemontowane kolejne częśi płyt. Rozpoczęły się również pierwsze prace ziemne.
Ponadto pracownicy rozpoczęli rozbiórkę drugiej wagi oraz rampy towarowej. Pierwsze prace pod budowę nowego toru nr 1 także już ruszyły. Polegały one na wycince drzew i krzaków. Po wyładowaniu ścianek peronowych, zaczęła ich ich instalacja. Pojawiły się również kolejne słupy trakcyjne w ilości 15 sztuk, produkcji ZNTK Paterek.
Pierwsze prace przy generalnym remoncie stacji Radom i Radom Wschodni rozpoczęły się w połowie stycznia. Zaczęto m.in. od rozbiórki ramp, demontażu szyn i sieci trakcyjnych. Został także zamknięty tunel pod dworcem. Rozebrano większość peronów, wyburzono wiatę nad schodami, a zegary i tablice, które informowały pasażerów zostały zdemontowane. Na stacji Radom przebudowany zostanie układ torowy oraz perony, które zyskają nowe zadaszenie, ławki i tablice informacyjne. Odnowione zostanie również przejście podziemne łączące plac dworcowy z ulicą Władysława Domagalskiego.
Pasażerowie korzystający z przystanków pomiędzy Radomiem i Warszawą zyskają nowe, wyższe, a przez to wygodniejsze perony. Po zamknięciu dworcowego tunelu mieszkańcy, którzy z centrum chcą się pieszo dostać np. na Ustronie muszą nadrabiać spory kawałek. Obecnie przejście jest możliwe albo przejściem podziemnym na ul. Słowackiego albo przez wiadukt znajdujący się nad al. Grzecznarowskiego.
Więcej zdjęć na FanPage: Kolej na Radom. Kliknij tutaj.
Najszybsze informacje z Radomia wprost na Twojego Facebooka:
KLIKNIJ I POLUB NAS TERAZ >>