Piątek 26 kwietnia
Marzeny, Klaudiusza, Marceliny
RADOM aktualna pogoda

Dwie oferty na kampanię wizerunkowo-informacyjną

dag 2011-07-25 15:59:00

22 lipca upłynął termin zgłaszania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie na realizację kampanii wizerunkowo – informacyjnej „Precyzja jest w nas”. Do Urzędu Miejskiego wpłynęły dwie oferty.

Chętni do wzięcia udziału w konkursie mieli za zadanie przygotować i przedstawić założenia kreatywne dla kampanii, w tym m. in.: scenariusze reklam audiowizualnych oraz eventów lub innych form plenerowych, projekty graficzne oraz projekty i opisy działań w Internecie oraz gadżety i inne nietypowe formy marketingowe. Koszt maksymalny wykonania prac realizowanych na podstawie pracy konkursowej to 300 tys. zł.

Na konkurs do Urzędu Miejskiego wpłynęły dwa wnioski. Złożyły je Business Consulting spółka z o.o. z Katowic oraz Sadowski spółka z o.o. z Krakowa. Do 10 sierpnia uczestnicy konkursu muszą złożyć kompletne już oferty konkursowe.

Przypomnijmy, że pierwszy konkurs, ogłoszony 6 sierpnia 2010 roku został unieważniony. Wówczas wpłynęła nan tylko jedna oferta (Sadowski sp z o.o. - Demo Effective Launching), która nie spełniała wymogów regulaminowych.

Teraz zwycięzcę wyłoni sąd konkursowy w skład którego wchodzą oprócz pracowników Urzędu Miejskiego także radni rady miejskiej.

Komentarze naszych czytelników

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu

Dodaj komentarz

Nie przegap

RADOM aktualna pogoda

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Strona używa cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz prowadzenia statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Akceptuję, nie pokazuj więcej
Polityka prywatności Ochrona danych osobowych